Jumaat, Mac 06, 2009

Persidangan Persuratan dan Kebudayaan Kebangsaan

Sekitar upacara perasmian Persidangan Persuratan dan Kebudayaan 2009 di Auditorioum Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Negeri Sabah 6 Mac 2009. Majlis pelancaran dilakukan oleh Menteri di Jabatan ketua Menteri Sabah, Yang Berhormat Datuk Haji Nasir Tun Sakaran.














Pelancaran dua buah buku juga antara pengisian majlis di samping ucaptama oleh Tan Sri Datuk Haji Ismail Hussien. (Saya tidak berminat untuk merakamkan gambar Ketua Satu Gapena, malah beredar ketika beliau menyampaikan ucapatamanya...sebenarnya saya kurang sehat.)









Peserta dari Negara Berunai Darussalam Jefri Arif, SM Zakir, Jaafar Hamdan dan Cikgu Ramli AR








Antara dif kerhormat: Encik Zubaidi Abas (Pengarah DBP Cawangan Sabah), TS Ismail Hussien, Haji Hamzah Hamdani, Datuk Haji Mohd Ariffin Ariff, Dato' Ismail Haji Wadin (Setiausaha Perseketuan Sabah), Datuk Haji Nasir Tun Sakaran dan Jasni Matlani (Yang diPertua Bahasa).








Pelancaran buku: Ann Abdullah dan Jasni Matlani menjadi penulis yang bertuah.

















Ini antara peserta yang sempat dirakam... kelihatan Puteri Ezza (baris bawah bertudung putih) dan Katrina Tati (barisan yang sama berbaju putih)... saya tidak perasan pula. Selamat bersidang sahabat semua. Saya insyaalah akan datang sebagai pemakalah.


Tiada ulasan: