Jumaat, Februari 26, 2010

Ucapan Penghargaan

Allahyarhamah
Puan Yazidah Abdullah @ Yau Tham Ying

(5.8.1963-25.2.2010)

Saya dan keluarga mengucapkan penghargaan dan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang turut menziarahi jenazah Allahyarhamah isteri saya, Puan Yau Tham Ying @ Yazidah Abdullah, yang kembali ke rahmatullah pada 25 Februari 2010.

Terima kasih kepada Yang Berhormat Datuk Haji Sapawi Haji Ahmad,
Ahli Parlimen Sipitang

Warga Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Queen Elizabeth dan SMC Kota Kinabalu

Pengarah Pilihan Raya Negeri Sabah dan Staf

Pengetua Sekolah Menengah Maktab Sabah dan Staf

Seluruh masyarakat dan penduduk Kampung Lumadan Beaufort.

Saudara mara sebelah isteri dan sahabat handai.

Sahabat-sahabat karib saya yang hadir menziarahi:
Sdr. Mohd Jasni Yakub,
Sdr.Abd Naddin Haji Shaiddin
Sdr.Jasni Matlani
Sdr.Shukri Shaifuddin dan isteri
Puan Sahara Jais
Puan Ony Latifah Osman
Tuan Haji Janatan Kandok
Tuan Dr. Haji Chacho Haji Bulah dan isteri
Cik Ruhaini Matderin
Sdr. Noordin Zainal Abidin
Puan Jaliha Zaman
Puan Noor Aishah Maidin
Puan Anira Arbam
Puan Hajah Dg Junainah Pg Jalaluddin


Begitu juga dengan panggilan telefon dan hantaran SMS yang mencurah-curah datangnya daripada merata tempat termasuklah yang dipaparkan menerusis Facebook. yang tidak dapat saya sebutkan satu persatu. Sesungguhnya ingatan anda telah menyokong ujian yang saya terima.

Marilah sama-sama kita mendoakan roh Allahyarhamah ditempatkan bersama-sama orang-orang yang soleh dan solehah

Al-Fatihah.


~ Hasyuda Abadi ~

1 ulasan:

setiakasih berkata...

Salam HA,
Innalillahi wa innailaihirojiun.